De 9 succesfactoren van Accres

Aanpak

Met onze aanpak zorgen we voor een succesvolle en verbeterde exploitatie. Onze aanpak is gebaseerd op 9 succesfactoren die hieronder verder zijn omschreven. 

  1. Klant centraal
  2. Bevlogen medewerkers
  3. Netwerk aanpak
  4. Maatwerk
  5. Beheer en onderhoud
  6. Ondernemerschap
  7. Branding en communicatie
  8. Maatschappelijk gedreven
  9. Resultaat gericht

Klant centraal

recent_actors

De verwachtingen van onze klanten overtreffen. Dat is altijd het uitgangspunt. Maar dan moet je wel weten wat die verwachtingen zijn. Daarom starten we altijd met onderzoek naar lokale klantbehoeftes. Vervolgens betrekken wij onze klanten bij het samenstellen van onze diensten. Periodiek meten wij de klanttevredenheid en op basis daarvan blijven wij vernieuwen en verbeteren.

Bevlogen medewerkers

account_circle

Bevlogen medewerkers zijn misschien wel de belangrijkste factor in onze dienstverlening. Zij maken het verschil voor de klant. Medewerkers van Accres hebben meer energie. Vanuit onze visie coachen, trainen en begeleiden we onze lokale medewerkers op ontwikkeling, vitaliteit, klantgerichtheid en kennis. Wij maken hierbij intensief gebruik van de medewerkersreis. Zo zorgen we voor bevlogen medewerkers die plezier hebben in hun werk, goed presteren en daardoor relatief lang in dienst blijven.

Netwerk aanpak

settings_ethernet

Wij geloven in de kracht van het lokale netwerk. Wij leggen verbindingen op ieder niveau om onze locaties en activiteiten te versterken. Wij stimuleren de netwerk-skills van onze medewerkers om verbindingen tot stand te brengen. Social media is hierbij een goed hulpmiddel om dit doel te bereiken. Facebook, Twitter, LinkedIn, maar ook de website, zijn wij uiteraard bekend mee.

Maatwerk

check_circle

Omdat buurten en bewoners nu eenmaal verschillen, is ieder project maatwerk. Dat start met gedegen onderzoek naar lokale klantbehoeftes en de situatie op de markt. Wij betrekken onze klanten bij het samenstellen van onze diensten en ook tijdens de exploitatie blijven wij innoveren en ondernemen. De klanttevredenheid meten wij periodiek.

Beheer en onderhoud

account_balance

Wij werken met slimme meerjaren-onderhoudsplannen. Door slimme inkoop en planning realiseren wij de beste kwaliteit tegen reële kosten. Voor onze opdrachtgevers zorgen we voor zekerheid met ISO-certificering en budgetneutraal garantie.

Ondernemerschap

shopping_basket

Maatschappelijk gedreven en ondernemerschap gaan hand in hand. Een markt- en klantgerichte aanpak zorgt voor meer omzet en een betere bezettingsgraad. En dat levert weer meer rendement per accommodatie op. Wij bouwen onze concepten op sociaal ondernemerschap en stimuleren dit ondernemerschap bij onze mensen op de accommodatie.         

Branding en communicatie

insert_comment

Wij streven naar duidelijk herkenbare locaties die passen bij een buurt en haar bewoners. Wij vinden het belangrijk om eenduidig en aantrekkelijk te communiceren met onze klanten. Zo kennen onze klanten onze diensten, verhogen wij omzet en bouwen wij aan duurzame klantrelaties.

Maatschappelijk gedreven

supervisor_account

Met onze accommodaties en activiteiten proberen we sociale waarde toe te voegen voor buurten en haar bewoners. Wij zijn er voor iedereen, dus hanteren we gunstige tarieven. Wij hebben ruime openingstijden en hebben indien mogelijk budgetregelingen voor mensen met een laag inkomen. Wij investeren in de sociale infrastructuur, ook als dit voor de exploitatie niet direct gevraagd wordt.     

Resultaat gericht

grade

Wij willen graag zo veel mogelijk maatschappelijke waarde realiseren. Daarom stellen wij ambitieuze, maar reële doelstellingen. Doelstellingen die we continu monitoren en waarop we de exploitatie bijsturen.